Regulamin korzystania ze sklepu internetowego Strefa Piro



Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie, sposoby dostarczania Klientowi zamówionych towarów oraz uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży.

Właścicielem sklepu internetowego www.strefapiro.pl jest firma Grupa Achilles sp. z o.o., której przedmiotem działalności jest sprzedaż detaliczna i hurtowa materiałów pirotechnicznych. Dane firmy:

Grupa Achilles SP. Z O.O.
Centralna 81
31-060 Kraków
NIP PL6751615745
KRS 0000696680
REGON: 368336321

Sklep i hurtownia:

Strefa Piro
ul. Centralna 81
31-586 Kraków

telefony i e-mail:

796 883 022
biuro@strefapiro.pl

1.


Sprzedawane produkty przeznaczone są do użytku amatorskiego i oznaczone jako 1.4G NWP (Nie Wymaga Pozwolenia) – stanowią artykuły przemysłowe.


2.


Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia wszystkich rzeczy bez wad.



3.


Korzystanie z naszego sklepu oraz kupowanie asortymentu jest dozwolone tylko osobom które ukończyły 18 rok życia lub są dorosłe według prawa kraju do którego jest wysyłane zamówienie.



4.


Wszystkie podane ceny zawierają podatek VAT (są cenami brutto).
Minimalna kwota zamówienia za pobraniem wynosi 50 zł plus koszty dostawy. Dostawa odbywa się zgodne z cennikiem zamieszczonym poniżej

Koszty wysyłki krajowej wynoszą:

- przesyłka opłacona przelewem za każde 30 kg: 15 zł,
- przesyłka wysłana za pobraniem za każde 30 kg: 20 złote,
- przesyłka opłacona przez Payu za każde 30 kg: 15 zł,
- odbiór osobisty w hurtowni (wyłącznie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym): gratis.



4b.


Koszty wysyłki zagranicznej oraz zasady przewalutowywania są ustalane indywidualnie.



5.


Kupujący by złożyć zamówienie, zobowiązany jest podać swoje dane, które będą wykorzystane do wystawienia faktury VAT i określenia miejsca wysyłki towarów, a także numer telefonu kontaktowego i adres e-mail, w celu potwierdzenia zamówienia.



6.


Wysyłka zamówionych produktów następuje w ciągu 1 dnia roboczego po zaksięgowaniu należnej kwoty na podanym koncie, lub wyborze opcji przesyłki za pobraniem (jednak najczęściej, wysyłka następuje już tego dnia w którym dokonano zamówienia). W przypadku braku zaksięgowania należnej kwoty w ciągu 7 (siedmiu) dni od dnia złożenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane.



7.



Kupujący ma prawo do sprawdzenia w obecności kuriera czy przesyłka nie nosi śladów uszkodzenia oraz zgodności przesyłki z zamówieniem. W przypadku stwierdzenia przez klienta śladów uszkodzenia, klient zobowiązany jest sporządzić wraz z kurierem protkół szkody i poinformować o tym fakcie naszą firmę. Do reklamowanego towaru kupujący powinien udzielić krótkiej informacji na temat wady produktu.



8.


Sprzedający jest odpowiedzialny za wady fizyczne sprzedawanych towarów z tytułu Rękojmi. Jeśli towar został uszkodzony podczas transportu, lub posiada wady fabryczne zostanie wymieniony na niewadliwy. W tym celu należy skontaktować się z naszą firmą oraz odesłać towar na adres naszego sklepu razem z otrzymanym rachunkiem. Koszty związane z wysyłką towaru zostaną zwrócone reklamującemu. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Reklamowany artykuł zostanie wymieniony na nowy, a w przypadku jeśli będzie to niemożliwe np. z powodu braku towaru na magazynie, zaproponujemy inne produkty lub dokonamy zwrotu pieniędzy.



9.


Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. Dz. U. z 2014, poz. 827 o ochronie niektórych praw konsumentów Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym bez podania przyczyny. Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie towaru w nie naruszonym opakowaniu w raz z dowodem zakupu (paragon lub faktura). Gwarantujemy zwrot należności za zakupiony towar lecz kupujący pokrywa koszty dostawy i odesłania towaru.


10.


Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.


11.


Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Przedsiębiorcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy poprzez wysłanie na adres mailowy oświadczenia odstąpienia od umowy


12.


Skutki odstąpienia od umowy:

a. w przypadku odstąpienia od umowy Przedsiębiorca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem: dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Przedsiębiorcę w Sklepie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Przedsiębiorca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.;

b. zwrotu płatności Przedsiębiorca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem;

c. Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej;

d. Konsument powinien odesłać towar na adres Przedsiębiorcy podany w niniejszym regulaminie niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Przedsiębiorcę o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni;

e. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy;

f. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


13.


Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a. mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej.

b. pomocy stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej


Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. Nr. 133, poz. 883 z późn.zm). Dane klienta przechowywane są tylko do zrealizowania wymaganej transakcji. Nie są dalej przekazywane ani nie są przesyłane innym instytucjom.


Góra