Reklamacje

Kupujący ma prawo do sprawdzenia w obecności kuriera czy przesyłka nie nosi śladów uszkodzenia oraz zgodności przesyłki z zamówieniem.

W przypadku stwierdzenia przez klienta śladów uszkodzenia, klient zobowiązany jest sporządzić wraz z kurierem protokół szkody i poinformować o tym fakcie naszą firmę.

Do reklamowanego towaru kupujący powinien udzielić krótkiej informacji na temat wady produktu. 


Sprzedający jest odpowiedzialny za wady fizyczne sprzedawanych towarów z tytułu Rękojmi.

Jeśli towar został uszkodzony podczas transportu, lub posiada wady fabryczne zostanie wymieniony na niewadliwy. W tym celu należy skontaktować się z naszą firmą oraz odesłać towar na adres naszego sklepu razem z otrzymanym rachunkiem.

Koszty związane z wysyłką towaru zostaną zwrócone reklamującemu.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Reklamowany artykuł zostanie wymieniony na nowy, a w przypadku jeśli będzie to niemożliwe np. z powodu braku towaru na magazynie, zaproponujemy inne produkty lub dokonamy zwrotu pieniędzy.




Pliki do pobrania:

Formularz zwrotu / reklamacji towaru [PDF]


Góra